GEFEN-11
מייסדת- בלומנפלד חוה

אני מאמין

תהליך הדיאלוג האימוני מאפשר התבוננות באומץ על האתגרים ויצירת צרור מפתחות אישי אשר יקדם ויוביל לעבר השגת מטרות אותם תגדיר/י.

אנו במרכז גפi יוצרים איתך שותפות בתהליכים יצירתיים ומעוררי מחשבה. תהליכים אלו יעניקו לך השראה למקסם את הפוטנציאל האישי.

 אנו מאמינים, כי אתה המתאמן מומחה לחייך.

מייסדת- רויטל זורח

תחומי האימון

משפחה והורות
ההורות בעידן החדש מציבה בפנינו אתגרים רבים. מזמינות אתכם להתבונן על האתגרים בעיניים שלכם ולמצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגר אותו תבחרו 'לפצח'.

ליווי מנהלים  וצוות חינוכי בתהליכי שינוי וצמיחה
תהליכי כניסה לתפקיד, הגדרות תפקיד, יצירת תהליך שינוי הינם תהליכים מאתגרים הן את המתאמן והן את האירגון כולו. זה זמן לעצירה, חשיבה ותכנון מוקפד בדרך המתאימה למתאמן, ביחד נבנה את מפת ההתקדמות.

אימון לבני נוער

בתקופת גיל ההתבגרות נדרשים בני הנוער להתמודד עם שני תחומים משמעותיים שישפיעו בדרך זו או אחרת על המשך דרכם. האחד הוא מסלול הלימודים בו ייבחרו בהלימה ליכולותיהם וכישוריהם, והשני הוא ההכנה לקראת צבא, תהליך שמתחיל כבר בכיתה י"א ומהווה נדבך חשוב בהסללה של כל בן נוער בהמשך דרכו בצבא.

זוהי תקופה מבלבלת הן בתחומים הנדרשים (היכרות עם הרצון והיכולות) והן בהיבטים האישיים (הורמונלים) ומשמעותית להמשך דרכם.

התהליכים מותאמים לבני נוער הנמצאים בצמתי החלטה בהם קיימים אתגרים במרחב החברתי, דימוי עצמי נמוך, אתגרים לימודיים, קושי בקבלת החלטות.

מטרות: להוביל את הנערים.ות להיכרות עמוקה עם יכולותיהם והבניית ה- DNA האישי, שיאפשרו להם להוביל את עצמם לכל מטרה אותה יציבו לעצמם.

והבניית ה- DNA האישי, שיאפשרו להם להוביל את עצמם לכל מטרה אותה יציבו לעצמם. 

דילוג לתוכן